sön 31 mars.

1kommentarer

 
Så här ser vårt vardagsrum ut just nu, som en stor röra. Prylar överallt! Nytvättade kläder hängandes på elementen och våra skidor, tre väskor som ska packas med alla våra saker + en ny skidväska som ska packas.. Men det börjar ta sig, i övermorgon åker vi tidigt på morgonen med tåget från Oulx till Alagna. Ska bli super kul och mysigt! Det är många som redan har åkt hem och det känns verkligen att säsongen är slut.
 
I onsdags så kom Julia & Pete över till oss på besök, och gu vad jag saknat dom! Jag, Julia och Fredrik gick ut på kvällen och dansade:-) På torsdagen åt vi en lång frukost innan vi drog på oss skidkläderna. Senare på kvällen åt vi pizza och tittade på film. Sen var det fredag och vi klev upp tidigt, åkte hela dagen tills det var dags för mig och James att pysa till jobbet. Jag hade min sista arbetsdag på The Village Café. Det gick så snabbt, tre dagar så vipps så tog de sitt pick&pack för att åka tillbaka till Avoriaz.. Dock ses vi snart igen:-)
 
Så nu idag har jag varit ute på en lång promenad ned till La Fontaine, tagit mig en kaffe i solen och njutit. Det är så vackert här, jag känner mig så hemma när jag är bland bergen. Nu är det dags att fortsätta städa, hallen ska sopas! "Jippi"..
 
mf

1 kommentarer

daddy

31 Mar 2013 22:17

Lycka till med packningen, vi längtar efter er!!!

Kommentera

Publiceras ej