Myspys :-)

1kommentarer


 
Här sitter vi i soffan denna tisdag, tittar på lite film och myser. Detta är Freddy, som bor nere i huset där jag arbetar som Nanny. Men det är snarare Freddy som jag måste passa, då han ääääälskar uppmärksamhet. En riktig kelgris. Innan när jag åt middag vid bordet ville han inte låta mig vara, utan skulle upp på stolen brevid och titta när jag åt, sen ville han sitta i mitt knä men då fick vi flytta över till soffan. Så ska det kelas lite mer, klappas och klias. Han är ett litet charmtroll:-) Jag saknar min egen lilla katt Purry så mycket nu och längtar tills april då jag får krama honom!!! Jag är ju jätte alergisk mot katter men har mina pillar och det går otroligt bra. Inget kli i näsan och jag kan andas normalt.
 
mf

1 kommentarer

Julia

15 Mar 2013 13:29

Åhh så söt! Jag vill också mysa med freddy!

Kommentera

Publiceras ej