Blöt näsa.

1kommentarer

Godeftermiddag!
 
Här i Italien faller snön som bara den, dock väldigt blöt sådan, tung som bara den.. Det blev iallafall 2 timmars skidåkning men nu lagom till lunch kände jag att det var tillräckligt för mig. Jag får lite ångest när jag inte åker så mycket&länge jag bara kan, då jag vet hur snabbt de sista fyra veckorna kommer att gå nu, sen är det hela 8 månader tills jag får åka skidor igen. Aja, mitt ansikte är nöjd med att vara tillbaka i värmen och sängen hemma i lägenheten:-) Annars ska vi äta lunch tillsammans med James mamma och pappa som är här på besök igen (pappa Martin har varit på besök nu 5 gånger tror jag!) och sen ikväll blir det 50-års födelsedagsfest på DelFalco för hans Uncle som också är här denna helgen tillsammans med släkt och vänner för att fira honom. Kommer att bli en hejdundrandefest om jag känner dom rätt!
 
 
mf

1 kommentarer

Mamma Carina.

11 Mar 2013 18:59

Hoppas att Ni fick det toppen!!En riktig helkväll....Puss!

Kommentera

Publiceras ej