Då packar vi väskan igen ..

0kommentarer

God eftermiddag.
 
Då var där lite andra saker som hänt och det är dags att fylla väskan med kläder igen. Som jag berättade vart vi erbjudna jobb i vinter för ett engelskt reseföretag till alperna, och dagen efter vi fått den informationen så ringde dem igen och erbjöd oss en ställning nu till sommaren. Visserligen en kort säsong, den 27 juni till mitten av september. Från början efter vi lämnade Sauze D'Oulx i början av april så var planen att stanna bland bergen, att åka till Lake Garda (Garda sjön) vilket inte blev av. Därefter fick jag panik som jag alltid får efter VARJE vinter, kände mig trött på att resa, leva i en resväska och skulle tvunget hem till Sverige, hitta ett heltidsjobb och finna min framtida utbildning. När vi båda insåg att det inte var tillfälle att bosätta oss i Skåne så tog vi beslutet att åka till England.. Sommaren har slagit igång och det är riktigt skönt här, men en sån "hemma-känsla" har jag inte funnit. Jag kommer inte till ro med mig själv, det har blivit allt förmycket resande fram och tillbaka under dessa två månader vilket är lite jobbigt, jag behöver rutiner!
 
Hur som helst så ska vi till en alpby som ligger i Frankrike, La Plagne och på Chalet Hotel des deux domaines ska jag arbeta och James ska vara guide. Kolla annars på http://www.inghams.co.uk/lakes-mountains-holidays/hotels/item415735/chalet-hotel-des-deux-domaines/?departurePoint=LGW&dateFrom=24/07/2013&duration=7&adults=3&children=0&infants=0
 
 
Så nu vet ni det:-)
Kram!

Kommentera

Publiceras ej