4 veckor .. .

0kommentarer

Och 5 dagar kvar!
 
Tiden går snabbt så in i bomben här borta. Jobb, jobb och jobb, sola, vandra, bada och äta:-) Vi har ett litet mini "badhus" på vårt hotell och där brukar vi hänga på kvällarna, man somnar gott efter lite tid i bastun. Idag är James ledig men jag får vänta till fredag med min lediga dag och då ska jag iväg till Annecy med James och lite gäster. Inte för att denna arbetsdagen har varit speciellt jobbig, frukost kl 6.50 och kl halv tolv var jag färdig med mitt första pass och ikväll blir det "baby-listening", vilket innebär att sitta och läsa en bok på en våning och kolla till barnen imellan åt då föräldrarna är nere i baren och kan slappna av.
 
 
På min långpromenad i bergen:-) Det är sagolikt när man kommer upp i höjd och ser bergen och alperna.. Men ska jag vara helt ärlig så föredrar jag helt klart Alagna. Belle Plagne är en så ful by, just för att den är byggd endast för skidåning. Den saknar liksom en historia och en själ. Samma sak som Avoriaz som också är en "purpose built" alpby.
 
Tjingeling!
mf

Kommentera

Publiceras ej