Ta ingen skit.

0kommentarer

Sista dagen idag, som vi säger här borta!
 
Jul&nyår har varit kaos här i alperna, fullt med Italienare och folk som är på semester. 40 min kö i de pyttesmå matbutikerna som är här och allt har varit slut i hyllorna. Men idag åker nästan alla hem och det blir mer lugn&ro:)
 
Jag har jobbat en del på kvällarna, och har också bestämt mig för att byta jobb. Något som passar mig mer och där jag trivs, och slipper känna "jag vill verkligen inte gå till jobbet!". Livet är för kort för att gå runt och må dåligt. Jag är inte en person som tänker ta skit jag inte förtjänar, och det tycker jag ingen ska behöva göra.
 
 
Det är inte mer med det, jag har andra saker i livet som jag är så lycklig över. Som världens finaste James, min underbara familj, goa kompisar och jag är i den miljö som får mig att må som bäst.
 
/Mikki

Kommentera

Publiceras ej