GOTT NYTT ÅR!

2kommentarer

Nyårslöfte, kanske aldrig mer röka?
 
Gårdagen är ett slag i huvudet och det känns som om jag svalt ett askfat. En hemgång på kl 07.30 efter en kort kväll på arbetet, fastklistrad vid baren och en reeeedlös fylla. Minnesluckor, ont i fötterna efter dans och nu är det hamburgare som gäller. Ikväll väntar arbete igen, MEN! Mina, underbara, bästa föräldrar+storebror kommer på besök:-) Åh jag kan knappt vänta! Och imorgon ska vi åka skidor tillsammans. Jag har inte åkt skidor med min bror på 4 år nu? Det kommer vara en tävling vem som åker bäst och snabbast;-) Haha! (Jag kommer vinna såklart!).
 
Två slagna hjältar..
 
Hoppas ni hade en bra nyårafton, med fina minnen och massor av dans.
/Mikki

2 kommentarer

Niclas

18 Jan 2013 15:26

Vem vann egentligen? ;) /storebror

Mikki

18 Jan 2013 18:47

Hahaha! Det var ganska lika tyckte jag:-) Hade det varit puder åkning så vet jag redan nu att du vunnit! Men det tar vi nästa år;-)

Kommentera

Publiceras ej