The fellowship.

0kommentarer

Från vänster: Jack, James, Bobby, Chris & jag
 

Ikväll blir det mys och film. Jag har lagat en härlig middag (en grönsaksgryta med köttbullar och korv) och nu är det bara min kära pojke som ska komma hem från jobbet. Annars har jag varit guide idag och visat ett gäng tjejer pisterna i Sauze. Härligt med en extra dag skidåkning, i vanliga fall hade jag varit hemma i sängen, eventuellt tagit en vända på LaTorre spa! Det får bli nästa lördag, och en ansiktsbehandling:-) Något jag saknar denna kväll är en tv.. Jag hade så gärna velat kunna sätta mig i soffan och se svenska program, sånt som jag i vanliga fall tycker är skittråkigt. Men om en vecka kommer där iallafall lite svenskt till mig, Fredriks syster ska besöka honom och hon ska köpa med sig KAVIAR till MIG:D Lycka!!
 
Ha en fin söndagkväll!
 
mf

Kommentera

Publiceras ej