Oj vilken helg.

1kommentarer

I fredags bestämde jag och James oss för att ha en mysdag. Jag var ledig och han började inte förrens kl 16. Film, kaffe, brunch och en lång promenad tillsammans. Vi brukar göra så på fredagarna, då vi vet att vi knappt kommer att ses under helgen, då han är på arbetet tidig morgon till sen kväll.. Lite tråkigt, men så är det ju ibland!
 
På vår ballkong
I lördags klev jag dessutom upp tidigt också, då jag blivit ombedd om att hjälpa till med en transfer för Nortlander. Så det var en dag med den orange jackan igen! Ut till flygplatsen i Torino med gästerna från Sestriere & Sauze D'Oulx som skulle hem. På flygplatsen träffade jag min gamla kollega Therese och vi arbetade tillsammans under dagen. Det var en väldigt bra dag:-)
 
Avoriaz 2010/2011
Igår var dagen inte lika fylld med stress.. Jag och Charlotte bestämde oss för att gå på La Torre spa under morgonen innan hon skulle pysa till sitt jobb. Lite bad i poolen, häng i bastun och en stor turkisk bastu. Inte helt fel start på dagen! Och klockan 12 hade jag bokat in en ansiktsbehandling. En gnutta lyx i vardagen helt enkelt:-)
 
Jag & Charlotte!
 
mf

1 kommentarer

mamma carina

21 Feb 2013 15:47

Härligt att du unnar dig lite lyx...!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej