In the bubble

0kommentarer

Hejsan,
Jag är tillbaka i Gressoney sen i förrgår efter en lång utbildningsvecka i Frankrike. Jag har ingen energi och har en förkylning i näsan. Bortsätt från att förra veckan var snäppet to much för min hjärna, så har jag träffat mitt team som är så underbara människor. Omtänksamma, snälla och goa. Annars så är där en annan grej som jag inte har någon makt över som tyvärr också tar energi. Jag kan inte, och kommer inte att lägga det åt sidan.. Jag är bara en människa med känslor. 

Hello, 
I am back in Gressoney, from the day before yesterday after a long week in France. I don't have any energy and also a bit of a wintercold in my nose. But apart from that last week was to much for my brain, I did meet my team and some wonderful people. So nice, lovely and caring about one an other. And there is also an other thing that is taking energy from me, and I can't put it to the side and I won't.. I am just human with feelings. 




mf

Kommentera

Publiceras ej