Hello France! 1/12 -13

0kommentarer



Inatt gick jag upp klockan två för att åka mot Milano kl 3. Vidare på tåget mot Cambery kl 6. Väl i Cambery bytte jag tåg mot Bourg. Nu är jag uppe i en annan alpby i Frankrike, Les Arcs, där min utbildning börjar imorgon över en vecka. Jag måste erkänna att jag inte hade största intresset att åka från James då vi nästan precis fått träffa varandra efter tio dagar isär. Det suger att sakna någon så mycket som jag gör med honom, även om vi ses om en vecka gör det ont i hjärtat. Men jag ska få detta överstökat, sen så blir det ingen tid ifrån varandra på jättelänge:) Det gör mig glad! 

This night I went up at 2 a clock, to go down to Milano at 3. And then of to Cambery with the train at 6. In Cambery I changed train and went to Bourg. Now, I am up in a alp village in France, Les Arcs where my training starts tomorrow is for a week. I must admit that I was not keen on going away again from James when we just been apart for 10 days. It sucks to miss someone like I do with him, even if we do see etch other in a week it still hurts in the heart. But I am going to get it over with, and then we won't spend time apart for a long time:) That makes me happy! 

mf

Kommentera

Publiceras ej