Räknar ned dagarna ..

0kommentarer

Nu går de snabbt som attan och bara 2 veckor och 5 dagar till vi drar. Ni kanske märker att jag är lite smått redo på att åka och ska jag vara ärlig så är jag trött på några jag arbetar med. Jag förstår inte vad grejen är med att man ska vara elak mot dem man är såkallad "manager" till och varför man måste ge så fula komentarer ibland. Vi arbetar här tillsammans och jag tycker dem som har högre positioner här saknar respekt mot oss som är under, och utnyttjar sin roll, genom många tillfällen att vara riktigt dumma. Vi är också i samma ålder så jag förstår inte alls varför det är som det är.. Snacka skit som andra bakom deras rygg och sånt man gjorde när man var 14 år gammal. Löjligt!
 
Men bortsätt från dem är de andra underbara och både jag och James har haft en väldigt bra sommar här i Frankrike:-)
 
Mina kollegor på frukost!
Min fina elefant av handdukar:-)
 

Nu ska jag på långpromenad,
mf.

Kommentera

Publiceras ej