Mor&Far.

1kommentarer

Mina kära underbara föräldrar har varit på besök i helgen, och snacka om att det var kul att träffa dom!
 
Ju äldre jag har blivit ju mer så saknar jag mina päron under säsongerna och då jag är borta. Jag minns min första säsong som gick bra, där kom mamma dessutom och hälsade på mig i två veckor på ön Guadeloupe. Andra säsongen i Avoriaz var det tjofaderittan och jag levde loppan! Samma sak tredje säsongen i Italien Sauze D'Oulx tillsammans med finaste Julia. Men förra sommaren och vintern och nu är det jobbigt. Jag inser hur mycket jag saknar dom och att jag bara vill vara nära min familj. Att resa är fantastiskt.. Men gräset är alltid grönare på andra sidan;-) Ändå sitter jag här på ett hotell i Franska alperna. Så kan de gå! Idag åkte de iväg och jag längtar redan efter dom v
 
 
mf

1 kommentarer

Mammi.

11 Aug 2013 23:05

Puss.!

Kommentera

Publiceras ej