Hemgång.. .

1kommentarer

är på G!
 
Mitt flyg till Sverige är bokat och den 25 september landar jag kl 13.40 i Kph. Är så taggad, ska bli mysigt att hänga med min efterlängtade mamma och familj, äta svensk mat, fika på Kust cafe, titta på svensk tv och träffa min Markus! Och igår började det verkligen hända grejer, lägenheten tömdes på våra grejer, städad och vi flyttade in i ett av hotell rummen istället för vår lilla mus lägenhet som vi bott i under säsongen:-) Den kommer jag inte sakna! Men mina älskade alper och berg.. Dom är alltid saknade.
 
My flight to Sweden is booked and 25 September I land at 13:40 in Kph. I'm so excited, will be nice to hang out with my long-awaited mom and family, eat Swedish food, refreshments at Seaside cafe, watching Swedish television and see my Markus! And yesterday it started to really happen stuff, the apartment was emptied of our stuff, tidy and we moved into one of the hotel rooms instead of our little mouse apartment we lived in during the season :-) I will not miss that apartment! But my beloved Alps and mountain .. They are always in my heart.
 
För ett par dagar sen föddes denna lilla pärla, Olivia som är James brorsdotter:-) SÖTNOS!
 A couple of days ago this little girl was born, Olivia who is James niece :-) SWEETHEART!
 
Dags att natta kudden,
Time to sleep,
mf

1 kommentarer

Emilia

02 Sep 2013 09:09

Amen Gud vilken sötnos. Hälsa Grattis till farbror James :) Längtar till ni kommer till Sverige. Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej