Perfect timing.

0kommentarer

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.

I fredags var jag och James i Leeds på shoppingtur och mysdag. Tycker riktigt mycket om den staden. Schyssta affärer och fina fik:) Mot kvällen åkte vi till en indisk restaurang och åt middag tillsammans med släktingar till James, lite "get together" inför morgondagens bröllop. På lördag morgon var min mage knas. Kramper som fick mig i fosterställning:( Så jag la mig för att vila medan James åkte och gjorde brudtärnorna fina i håret. Krampen fortsatte men jag gjorde mig färdig, sminkad, snygg i håret och min marinblå klänning. Påväg ner för trappan redo att gå i mina klackar, så frågar Carol mig "how are you?". Jag hinner inte svara innan jag måste rusa upp för trappen, in på toaletten och bläääää! Jag blev sängliggandes, missade hela bröllopet, för jag troligen blivit matförgiftad. Bra tajming där. Jag kom iväg kl.20 på kvällen då jag mådde bättre och kunde säga hej till alla och få en liten glimt av kvällens fest. Bättre än inget.

Idag mår jag betydligt bättre, har kunnat äta lite, packat väskan för att åka vidare mot Mallorca. Nu känns det att det är på riktigt!:)
/mf

Kommentera

Publiceras ej