En del människor.

0kommentarer

På Mallis händer det grejer.

Storebror kommer om en månad tillsammans med Emilia, om jag längtar! Det ska bli riktigt roligt att ha dem på besök och jag har tagit ledigt 4 dagar:) Wiho! Sen köpte jag lite fusk olja igår.. Det är alltid en tävling mellan bror och mig vem som har snyggast färg eller vem som blivit brunast! Och till vintern kommer frågan vem som blivit bäst skidåkare på senaste tiden. Och med tanke på vintern så har vi förhoppningsvis jobb på G! Ett par veckor sen får vi svar vart vi tar vägen i december.

Annars så är det också andra saker som tagit vändning här, både på gott och ont.

Hoppas allt är bra hemma, hörde ni i skåne har regn så jag skickar lite sol och värme, det har vi gott om här!

/Mikki
Har förresten piffat till håret med lite slingor & färg!

Kommentera

Publiceras ej