121228

0kommentarer

Ny jacka från Burton.
 

Så var det fredag och på måndag är det nyårsafton. Själv ska jag arbeta men hoppas såklart att gästerna inte stannar allt för länge. Jag vill gärna också fira! Men annars är det jobb ikväll igen, och under dagen idag har jag ätit en lång lunch med James och ska nu ut på en promenad. Jag känner att jag spenderar lite mycket tid i sängen på dagarna, framförallt nu när vi köpt internet över säsongen (19.99 euro! Riktigt skönt:-).. Sover till 11, snozar och myser kvar till 13, äter frukost och tittar på sex and the city, avsnitt efter avsnitt, kanske går ut och går en sväng i byn.. Vipps så är klockan 18.30, börjar om en timme och måste äta middag! Längtar till 7 januari då vi kan åka skidor igen. Eftersom vi har "arbetarnas skidpass" som endast kostade 450 euro (7 gånger i veckan kostade 1000 euro!!), så är det inte tillgägligt under den 22 dec - 6 januari. Lite segt men det är under denna tiden som man jobbar som mest dag/kväll och inte orkar åka ändå. (Inbillar jag mig för att det ska kännas bättre!) :-)
 
Hej med er!
/Mikki

Kommentera

Publiceras ej