Morgonpigg!

0kommentarer

Idag blev det en tidig morgon och jag har redan varit uppe mer än en timme. Det är lätt vända dygnet och komma in i en ond cirkel när man inte har några riktiga "måsten" i sin vardag och kan i stort sätt sova hur länge man vill, villsäga sitta uppe och uggla långa nätter. Så farligt är inte mitt fall egentligen då jag brukar gå upp runt 9-10 tiden, men ändå!

Igår besökte vi legoland. Förväntningarna var höga och jag som älskar tivolin såg framför mig ett Liseberg, kanske lite större. Nja, riktigt så stort va det inte, fast jag antar att utbudet av karuseller var för småfolket, och därför kändes mindre. Men där fanns massa fina legobyggnader att kika på i timmar, minitåg att åka runt med och gottigott saker att äta, dock ingen sockervadd!! Jag var lite bitter ett tag, den lilla flickan i mig ville verkligen ha sockervadd.. Det är rosa och gjort på spunnet socker, man kan ju inte annat än älska det! Vi hade en jättefin dag tillsammans, det var hygge att gå runt i solskenet, njuta av vädret och dagen. Jag ser fram emot nästa sommar, då är det min tur och jag ska ta med mig Peter till Göteborg, åka mängder av vilda karuseller och äta rosa moln:)
















MF

Kommentera

Publiceras ej