i Vejle.

1kommentarer


God eftermiddag!

Här sitter vi och har det bra, Peter börjar inte jobba förens kl 16 idag.
Efter att ha varit hemma i Höllviken i över två veckor så åkte jag hem till Peter i söndags,
sen åker jag tillbaka igen om ca två veckor:) Det har blivit så att jag pendlar lite mellan Skåne och Jylland.
Arbetslös som man är kan jag väl inte annat göra. Ansökningar har skickats ut men ännu utan svar, men det kommer snart hoppas jag! Vart det blir får vi se, nu ska jag fösöka njuta av att vara ledig och inte deppa, så kan jag tänka tillbaka så skönt det var att ha tiden att göra vad jag vill. Fokusera på körkortet, träna, läsa och sånt.

Nu ska vi ner på stan:)
Puss!
MF

1 kommentarer

Emilia

22 Sep 2011 18:55

Hoppas ni haft en mysig dag!! Pusskram

Kommentera

Publiceras ej