När broar till tryggheten bränns.

2kommentarer

Nu är jag hemma från jobbet i stan och lagom trött i fötterna. Träningen och springa runt i timmar är gött men hårt för bena! Det var många som kom till Gustav för att äta lite mat då Rihanna konserten i Malmö blivit inställd. Riktigt tråkigt för dom som bokat biljetter, rest långt och sätt fram emot en helkväll. Resturangen blev fullsatt och jag sprang runt som en galning. Sist jag kände mig såhär stressad var på Guadeloupe. Men där kom förstärkning och då blev allt mycket bättre. Det känns skönt att det var full fräs, då kom tankarna iväg och hjärtat blev på något sätt lättare.

Gårdagen var ju inte speciellt bra. Det var den sämsta söndagen jag haft, allt gick i kras och hela mitt liv fick en riktig spark i magen. Jag visste inte ens att jag kunde så många fula ord som jag kan, som om en helt ny ordbok öppnades framför näsan på mig. Jag vet inte hur jag ska handskas med alla dessa känslor, det är helt nytt för mig och det skrämmer mig jättemycket. Trots alla dessa känslor känner jag mig så tom, tömd på skrik och tårar. Där finns inga svar på mina frågor. Men jag ska vara stark.


Jag är en tuff brud i lyxförpackning!
Jag är ett liten stycke dynamit maskerad till sockerbit.

MF

2 kommentarer

Anonym

01 Nov 2011 10:03

<3

mamma Carina.

04 Nov 2011 14:13

Du är bäst Mikki!!!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej