Tillbaka till framtiden.

0kommentarer

Tisdag var de då och imorgon är jag ledig:) Förra veckan arbetade jag hela veckan så det blir skönt med en heldag. Jag ska in till Lund och ta en fika och sen på kvällen blir det vinterapi hemma hos Matilda med Charlie. Mys! Annars är det jobb som gäller i veckan. Lite vinter planer har börjat smidas, som en weekend i Göteborg, Stockholm och en skidresa med Markus förhoppningsvis. Jag måste få åka skidor! Finns inget så underbart som en tidig morgon i pisten och en kyla som får kinderna rosenröda. Men det första jag ska göra när jag får min första lön på eeeeevigheter, det är att unna mig något fint. Något klädesplagg som en kappa eller ett par skor. Om jag har något jag verkligen siktat in mig på vill säga:) Jag har ju faktiskt hittat en kappa.. En Hunky Dory, svart med sametskrage. Ååååhh den är så otroligt snygg och kvinnlig!

Kaffe!

Nu ska jag börja göra mig klar till kvällens arbete på Gustav:)
Kramis!
MF

Kommentera

Publiceras ej