Första advent.

0kommentarer

December månad är här nästa vecka.
Julkalendern börjar, kallare tider väntas och säsongen är ett steg närmre!

Att tiden kan gå så snabbt i vissa perioder, det är lite kusligt! Jobb, fester och julmys står planerat och snart är det dags att åka iväg med Julia till Italien. Om jag längtar!!

I helgen kom stockholms tjejen ner tillsammans med sina kollegor för att jobba, och vi passade på att träffas igår och idag. Eftersom jag hade jobb i idag kl 9 så skulle det inte bli en allt för sen kväll.. Lite drinkar på TGIF, vidare till KB och vipps så var klockan 4. Tre timmars sömn, men ska jag vara ärlig så va det inga större problem att komma iväg till arbetet:) Men jag hade väl föredragit något helt annat! Kvällen var kortfattat riktigt lyckad! Senare idag har jag ätit god middag hos min söta Farmor och sen slappat med Julia och Maria i Malmö. Nu väntar sängen på mig och ögonen svider lite.. Dom surar över min korta sömn antar jag:o Ojjjj då!
Nattinatt.

MF

Kommentera

Publiceras ej