Vill du ligga med mig då?

0kommentarer

Maria spelade årets sommarplåga på arbetet och den har satt sig i skallen på mig, som en liten ekorre gnager på en nöt är min lilla hjärna utsatt för denna låt, hela tiden! Och jag börjar tillochmed digga den liten....

Vad tycker ni?

Annars står Peter just nu och lagar mat. Wookade grönsaker med tiger räkor står på menyn ikväll. Mums! En riktig man som kan laga god mat:) Det är aldrig fel!

Och idag har jag legat i sängen länge, städat lite och varit ute på gågatan och kollat kläder. Hittade en butik, Catwalk någonting hette butiken och jag hittade jäkla massa snygga grejer. Gick lite i sönder när jag gick därifrån tomhänt.. Jag hade en del som jag så gärna velat köpa. Som tre par byxor, ett par skor, en väska och en jacka. Bra där!

Hoppas nu har en fin fredagkväll!
Kramar

Kommentera

Publiceras ej