Sommar sommar sommar .. .

1kommentarer



I Min värld.

Det händer en del nu. Jag har fått arbete på det sötaste och finaste caféet i Höllviken och är så glad för det! Bättre sommarjobb finns inte. Och så har jag min rara kollega Maria som jag arbetar tillsammans med:) Det gör mig också så glad! I helgen var Peter här på besök och vi mös, hygge oss, tog promenader och sånt som kärlekspar gör. Väldigt välbehövt då vi inte träffats på nästan två veckor. Igår, idag och imorgon har/ska jag arbeta på Märtas café och på torsdag händer där grejer. Tandläkaren kl. 9, frisören kl. 10.30 och tåget till Vejle kl. 12.30 och få träffa min doktor:) Sen kommer jag hem på måndag.

En annan sak som jag märkt är värmen. Vilken härlig värme det varit nu i två dagar. Sommar! Kärlek på de. Blir så skönt att vara hemma under sommaren. Ta körkort (yes människor, nu är jag på G!!), njuta och få hålla till nere i Falsterbo en smula. Sen till hösten tar jag det stora steget och flyttar. Tro det eller ej, Danmark here I come! Lill Mikki tar på äventyr ända borta i Vejle. Och nu på torsdag ska jag och Peter, han och Jag, titta på lägenhet tillsammans. Tror ni jag är helt i extas eller vad? Oj vilka fjärilar där flyger i min mage.

Nu ska jag kila till sängen. Det är en ny dag imorgon:)
KramÅPuss!

1 kommentarer

Emilia

11 May 2011 14:39

Åh vad spännande Mikki :) Kul med nya äventyr. Hoppas ni hittar en fin lägenhet.. Puss!

Kommentera

Publiceras ej