På Odinsgaden i Vejle.

1kommentarer

Där ska jag bo. Nu har vi varit och tittat på en lägenhet som vi bestämt oss för att satsa på.

En vit och söt liten lägenhet på 63 m2 som visserligen saknar charm och själ. Jag kände mig nog lite besviken då mina förväntingar och krav på lägenheten var lite speciella. Den är en vanlig lägenhet helt enkelt. Men och andra sidan ska vi endast bo där i ett år för att sen flytta till Malmö. Så det kanske är bra att den inte är super fin, då kanske jag inte vill flytta här ifrån när det väl är dags? Nä det vill jag då inte.

Nu har jag min sista dag, jag och Peter sitter inne och myser film då de regnar ute. Ganska skönt med sånt väder:) I lördags passade vi Peters systers barn, Gustav och Andrea. Två små rara gullungar på 4 och 2 år. Det gick fint och min danska kom igång igen. Och igår tittade vi på film, tog en lång promenad vid vattnet och i skogen.


Och stort Grattis till finaste Tintin som fyller år idag!

Puss!

1 kommentarer

mamma Carina.

17 May 2011 11:51

Grattis Tintin!!!!!! Önskar Carina.

Kommentera

Publiceras ej