Sköna maj välkommen!

0kommentarer

Sommaren närmar sig med stora steg!

Nu är det maj månad redan och det blomstrar ute. Igår var det valborg och jag, Johanna, Tintin, Paula och flera, flera, flera, flera andra unga människor befann oss i Lund. Solsken, härliga människor, cider och musik i parken. Dagen var fylld med så mycket glädje och människor strosade runt med ett leende på läpparna:) Kvällen avslutade jag i badkaret där jag somnade gott i en timme ungefär, därefter hem till mamma och pappa där jag somnade vidare i soffan när de såg på film. Kul sällskap är jag allt.


Lund igår.

Idag var jag pigg och glad för provjobb:) Det gick jättebra och jag tycket det var riktigt roligt! Timmarna sprang förbi och vipps så hade jag varit där i fem timmar. Kändes skönt att arbeta och jag hoppas de känner samma. Vill verkligen ha detta.

Senare tog jag och pappa en tur till gymmet. En timme på löpbandet och 30 min intensiv träning ben. Inte helt tokigt! Dock inte lika kul när jag fick kramp i ena benet på vägen hem. Aj. Nu blir det film och mys framför tven.

Hejsvej!

Kommentera

Publiceras ej