Flygvärdinna?

0kommentarer

Nu sitter jag här med min lilla vita pärla och pillar med mitt Cv. Tänkte jag skulle försöka igen att söka som flygvärdinna. Kanske, kanske, hoppas, hoppas! Det är väl den lilla lågan i hjärtat som får oss att inte slänga bort våra drömmar? Regnet droppar på taket och jag hör hur det smattrar. Lite mysigt. Men min kvällspromenad blev inställd... Grrrj!!

Det var fullt upp på Märtas idag. Kaffemaskinen tjöt och ville inte som jag, jag fick äpplemos på mina skor och mina byxor är fulla av plättar. Bruna fina små jäklar. När jag kom hem somnade jag och mamma sött i soffan som två små barn, i två timmar. Skön middagslur!

Nu ska jag fortsätta pilla, sen sova.

Imorgon blir det Malmö och spring i stan.
Nytt pass ska fixas, tränings skor, hälsa på gamla arbetet Redfellas:) och prata med Banken.



Ha en trevlig kväll!

Kommentera

Publiceras ej