Klarvaken lilla fågel!

1kommentarer

En dag på arbetet med Maria och snack om morgondagen.
Dags för studenter!

Imorgon tar sundsgymnasiets 3or studenten. Om jag önskar det var jag som skulle ta det!:) Nu ligger jag i sängen klarvaken och redo för fest. Kul såhär natten innan. Sjunger loss till Eric Saade och försöker välja mellan två klänningar till morgondagen. Först arbete 9-18 sen direkt till Julia vidare till Emma och ner till Malin. Tre fina tjejer! Därefter dans på strandbaden. Tänk att det var två år sedan jag bar min vita mössa, champangefrukost och studentfest. Jag hade en helt perfekt student. Och så mycket möjligheter man får. Välja vad man vill göra, studera vidare, resa, göra en säsong eller två, flytta, arbeta eller kanske njuta av sommaren och låta huvudet vila. Man kan andas ut, man är färdig!! Jag får helt ont i magen av att tänka på den lyckan, och lyckorusen flyger runt i kroppen på mig av att minnas känslan. Det är underbart.


Och på tal om lycka, Paulina har blivit mor till en liten flicka! Stort grattis:) Kan tänka mig att Emilia är i extas med en liten bäbis i familjen.. Vem hade inte varit det. Niklas, storebror, ser du detta?!;)

Nu ska jag rocka vidare i min ensamhet. Försöka bli trött efter ett samtal med min kära Peter. Mej honom sakna. Men på onsdag nästa vecka tar jag en långhelg till Vejle, ända till söndagen. Bo i lägenheten med min blivande sambo v

Godnatt!

1 kommentarer

Emilia

09 Jun 2011 16:12

Hihi, jag är i extas :) :)

Kommentera

Publiceras ej