Sambo nackdelar.

0kommentarer

Det är grejer överallt i lägenheten. På golvet, på bordet, på sängen, hela balkongen.... Allt tar sin tid? Jag vill ha rent och iordning nu! Jag klarar inte av att se prylar ligga såhär. Och jag vet inte vart jag ska göra av allt! Detta är en av mina sämre sidor, jag är pedant. I denna röra ser jag bara Peters böcker. Han har hur mycket böcker som tar så jäkla med plats. Vart ska jag och mina söta gulli-gull prydnadssaker ta vägen? Buuhu...

Nu ska jag förtsätta och om en stund ska jag ta med mamma och pappa ner och äta på mitt och Peters favorit café. De har sanslöst goda kycklingwaps. Massa sallad, guacamole, kryddad kyckling och åh jag blir hungrig av att tänka på det:)


Ni får ha en mysig fredagkväll kära vänner,
krampuss!

MF

Kommentera

Publiceras ej