Arbetslust!

2kommentarer

Nu har jag gått hemma i två dagar och det kliar i fingarna och lite ångest kryper fram. Jag vill ha ett arbete nu! Typiskt mig som inte har tålamod att vänta.. Allt ska gå på två röda. Och nu är det ju så att arbeten här är inte lika lätt som ett säsongsarbete, eller hur jag nu menar. Men, jag fick ett fint litet samlat av en väldigt trevlig tjej, vipps så befann jag mig på en arbetsintervju denna dag! Shit jag var nervös. Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv som använde mig av den danska jag kan. Det flöt på som rinnande vatten. Vi får väl se hur det blir, jag hoppas detta kan leda till något bra! Jag berätta mer om jag kommer vidare i det hela;) Annars har jag varit på tur med Mads under dagen. Lite fika och en parkeringsböter. Tackar gör vi! Imorgon blir det att anmäla mig till en kurs, hämta vår nya bokhylla och kanske en sväng om IKEA. KÖTTBULLAR!! (Men farmor, dina är fortfarande godast.)

Dags att sova,
puss å nattinatt.
MF

2 kommentarer

Farmor

27 Jul 2011 13:19

Ja tackar,ja ska göra köttbullar till dig när du kommer till Höllviken som du kan ta med dig hem.Kramar

Emilia

28 Jul 2011 10:14

Håller tummarna för det jobbet Mikki... Hoppas ni har det mysigt i ert nya hem :) Puss

Kommentera

Publiceras ej