There's a place where time stands stil..

2kommentarer


Kunde veckan inte bara börja om nu
?
En vecka till i Val Thorens
..
Snälla
?

Jag har verkligen haft en sjukt bra vecka. Bara tagit det lungt, åkt skidor, myst, kollat film, ätit god mat varje dag och njutit av min lediga vecka. Ingen stress! (Imorgon kommer där en update om hur min vecka varit, lite mer i detaljer). Nu är jag tillbaka till Avoriaz, har precis haft transfer och är en smula trött. Som grädde på moset möts jag av en lägenhet i kaos. På golvet låg där matrester och skit, köket var kladdigt och disk i högar och toaletten vill jag inte prata om. Jag blir bara nere av det. Känns ännu sämre att komma hem efter en så bra vecka borta. Nej usch i bollen sånt här orkar jag inte. Men men.

Ny vecka med 135 gäster:) Det ska faktiskt bli riktigt roligt! Men nu måste jag sova och ladda inför pistvisningen imorgon.

Puss å godnatt!

2 kommentarer

Farmor

30 Jan 2011 11:46

Tycker synd om dig att komma hem till ett kaos i lägenheten,typiskt killar.Ta dom i örat och sätt dom till att städa.Kramar Farmor

Bror

31 Jan 2011 01:23

På med leendet och kör hårt! Och be grisarna städa!! Puss

Kommentera

Publiceras ej