Sorbet snö!

2kommentarer

Snön har blivit till sorbet. Den smälter. Det har varit precis som om det varit början av mars! Men den kommande veckan är vi lovade snöfall och kyla:) Glädjer mig till lite puder och off-pist åkning. Mums!

Idag är det lördag och Anton är tillbaka. Har precis varit och hämtat honom, å herreguuu va det var jobbigt! Att släpa en tung resväska i detta blask var ett träningspass.. (Gnällis I know). Och så hade han med sig en väska till mig som pappa&mamma skickat med bussen. Mer kläder, skor, en toaster och kaviar! Wiiiiieee:D Ett litet paket låg där också, kan det vara för att man blir 21 på onsdag? Då blir det kalas:)

Igår kom där också ett paket med posten från mamma. Lite skjortor och nå väldigt fina koftor! Och ett så fint kort. Gullungar! Ni måste tro att jag har hela min garderob med mig.. Vilket är ganska så rätt. Men efter förra säsongen i värmen så tänkte jag inte helt efter denna gången. Jag tog med mig en del tunna tröjor, glömde alla mina koftor och tjocktröjor. Smart där! Men nu är allt på plats:)

Tack mamma&pappa v ni är underbara:) Längtar tills ni kommer hit och åker skidor med mig, äter god mat tillsammans, går på afterski och bara vara med er!!!

2 kommentarer

Emilia

08 Jan 2011 22:13

Håller tummarna för att ni får lite kyla.. Här hemma regnar det så all snö är bara blask och is, inte kul. Puss på dig

Mamma Carina.

10 Jan 2011 14:20

Tusen Varma och gosiga Kramar till dig min underbara dotter som jag saknar massor!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej