PUDER!!

0kommentarer

Idag har varit den bästa skiddagen sen jag kom hit. Det kom så mycket snö igår och det var upp tidigt imorse. Kl halv 9 och först ut i pisten, gled vi fram som på moln. Det var himelriket, magiskt, sagolikt och något jag aldrig upplevt tidigare. Och off-pist åken.. Ett ord, OMG. Sjukaste jag någonsin varit med om. Jocke och jag åkte med en off-pist guide som hade en grupp ute på tur och vi fick oss ett jäkla åk. Därefter åkte vi vilt ut! Jag har väldigt fina bilder från dagen men får inte in bilderna ikväll. Dumma! Imorgon hoppas jag:) Men en fin som Anton tagit bjuder jag på! Och på bilden har vi Joachim.


Jag vet en som hade älskat dagen. Niclas, hata mig inte, men du skulle varit med!

Nu ska jag ta mig en dusch och vidare ner till kära svenskar.
Puss!

Kommentera

Publiceras ej