Hyggetur

2kommentarer

Dagens pistvisning har varit suverän! Perfekt helt enkelt. Jag och Oskar tillsammans med sex gäster i strålande solsken, go snö och lunch på mitt favoritställe:) (en stuga mitt i backen där man kan sitta å sola, goda baugetter och varm choklad!). Våra gäster denna veckan är så rara. Glada och trevliga:) Det gör väldigt mycket och jag känner mig så stolt som guide när jag glider runt i min orange jacka, visar pisterna (tänk att jag faktiskt kan systemet rättså bra nu! Tack Anna, Anton & Joakim:)..) och byn. Det är underbart.

Nu är vi tillbaka i lägenheten och jag sitter ute på balkongen i solen. Snart är det dags för afterski och senare ikväll är det pubcrawl. Vill väl inte riktigt påstå att jag är så taggad på att gå ut och ha barrunda ikväll.. Men men!



Pusskram!

2 kommentarer

mamma Carina.

18 Jan 2011 09:21

Jag är så stolt över DIG!!!!!!!

Emilia

18 Jan 2011 13:23

Det låter verkligen underbart Mikki. Jag vill också vara med och åka :) Snygga googles :) Pusss

Kommentera

Publiceras ej