Flygtransfer i Geneve

0kommentarer

Idag gjorde jag min första flygtransfer. Klockan 06.30 blev jag hämtad från Avoriaz till Geneve. Sov hela vägen dit och kom två timmar tidigare än flyget mina gäster skulle komma med. Drygt kanske man skulle tänka, men riktigt bra tyckte jag själv. Då kunde jag gå runt på flygplatsen utan stress, hitta till allt och ta reda på hur allt gick till. Kl 10.45 kom där 16 danskar sugna på skidåkning. Det gick väldigt bra:) Busschauffören var så gullig, hjälpsam och pratglad! Honom ska jag fråga efter nästa gång.

Annars har jag nästan precis kommit tillbaka och snart är det afterski och ikväll håller vi franskafton för 16 av våra gäster. Ser jag fram emot! Första gången vi håller det arrangemanget:) Mysigt med god mat och trevliga människor. Men efter blir det nog sängen för min del.. Jag gick aldrig ut igår, men sova lite längre hade inte varit fel.


Ciao!

Kommentera

Publiceras ej