Livet är en fest!

0kommentarer

Livet här borta är en stor jäkla fest. Denna veckan har det varit söndag, måndag (pubcrawl), tisdag (födelsedagsparty hos Serge på skidbutiken vi arbetar tillsammans med) och idag fyller Christiane år. Jag har lagt mig ett tag i sängen nu innan det är dags att dra igång.. Om jag ens kommer igång. Imorgon ska där hämtas gäster kl 10.45, jag blir hämtad och körd till flygplatsen kl 06.30.... Så peppad:p  Ähhh, ligegyldigt!

Idag har vi varit hemma hos Ida allesamman och tittat på film, ätit brunch och firat Christiane. Riktigt hygge! :) Lite arbete har där också varit med liftkort, bokat transport, bagageförvaring, kollat alla hotell med gäster för nästa vecka och lite annat gott.

Igår kväll var vi som sagt på kalas nere i skidbutiken och firade Serge. Vilken fest! Fransmännen sjöng och dansade, drog fram skidor och snowboard som vi åkte på, ner för trappan! Det var så galet! Jag kom hem klockan halv fyra imorse, slängde mig i sängen och somnade som ett litet barn. Men låter som ett barn gör jag inte. Tydligen hade Anton vaknat i natt av att han hört ett så högt ljud, tittat sig omkring och fått syn på mig, sovandes och snarkandes som en riktig karl. Rätt roligt tyckte jag:p

Nu kommer de andra snart så det är dags att ta sig samman.



Födelsedagsbarnet:)

Kommentera

Publiceras ej