Project Picnic

1kommentarer

Igår hade vi vår första picknick för hela 115 gäster. Det var mer än vad jag hade förväntat mig, och där var mer arbete i det hela än vad mina kollegor hade väntat sig. Men vi överlevde:p Och vi fick hjälp av ett par rara personer, utan dem hade vi aldrig fixat det. Kl 10 började vi och kl 13.58 blev vi klara med allt (picknicken började kl 14), maten var upplagd och gästerna hade börjat komma. Det blev en riktigt lyckad dag i solskenet! Och gästerna var också mycket tillfreds med dagen:)


Lill Ida gjorde fin insats med maten:)

Idag är det en hemma dag då jag är helt mör i kroppen.. Trött efter gårdagen och nattens aktiviteter på The Place. Och så blir man lite redo inför kvällen, då det står Skandinaviskafton på schemat. Inte speciellt taggad nu men det ska bli ganska kul:) Jag var ju inte här förra veckan och planerade in denna afton, så det blir intressant och se vad skandinaviskafton innebär.

Men nu är det dags för mig att göra lite nytta, hotell ska kollas och liftkorts papper ska hämtas.
Puss!

1 kommentarer

mamma Carina.

03 Feb 2011 16:12

110 gäster bär respekt med sig! RESPEKT!!!!!!!!

Saknar dig goaste Mikki min!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej