I vårt vinterland..

0kommentarer

Händer där grejer!

Lördag, katastrofdag. Mycket gick fel, mycket negativ energi fick jag över mig och jag vill aldrig uppleva en sådan transferdag igen.. Jag hade tillochmed en gäst som knuffade mig i bussen, "en guide stod i vägen".

Söndag, pistvisning och solsken. Underbara gäster var med och efter halva dagen tog jag på egotur och körde skiten ur mig själv. Somnade som en liten bäbis klockan halv nio:)

Måndag, långa turen pistvisning och samma gäster som gårdagen var med. Super härlig dag! Mycket hygge i solskenet. På kvällen hade vi pubcrawl för hela 14 gäster! Inte illa;) Också så rara och söta människor. Kvällen var lyckad men jag fick nog mig en drink förmycket.. Hehe:) Buffalo Bill med danskar är hårt.

Idag, hyggedag med några av våra gäster. Vi började med att äta lunch nere på mitt favorit ställe Mamo's i "pannekakedalen". Det är en trevlig restaurange som ägs av en svensk göteborgare tillsammans med sin franska fru:) Sjukt söta är dom! Och har så god mat. Jag föredrar omelette med champingioner. Senare på dagen åkte vi lite skidor och nu sitter jag på afterski. Annars blir det en lugn kväll med film och gott. Tvätta ska jag också göra.. Och städa. Imorgon kommer chefen på besök så då ska jackan vara extra ren och fin tycker jag;) Woooe!


Just de.. GE OSS MER SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej