Idag är det min dag!

0kommentarer

Vet ni vad mina kära?

Jag ska till Avoriaz och fira jul och nyår med Julia!!!! Jag kan inte förstå det, det är en dröm som slår in, världens bästa julklapp från Morten min chef och jag vet inte vart jag ska ta vägen av all min lycka som jag har i kroppen! Förra veckan drömde jag en natt att jag var tillbaka i Avoriaz och hjälpte de nya guiderna. Visade runt och fått uppleva Avo-feeling igen. Igår pratade jag och Peter om det och att han ska dit i vecka 1 som guide. Så avis jag var på honom och blev lite ledsen över att jag inte skulle dit i vinter.. (jag ska verkligen inte gnälla då jag ska till Italien, men ni förstår nog min längtan ändå!) Nu idag får jag ett mail om att få åka iväg dit, en vecka semester och sen uppstart med guiderna. Det är sjukt:D JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD! Till Avo, träffa gamla sammarbetspartners, ha afterski på balkongen, äta nere på Wildhors saloon, festa nere på The Place men framförallt.. Åka skidor i mitt Frankrike!








Jag är i extas..


mf

Kommentera

Publiceras ej