Ring, ring, bara du slår en signal!

2kommentarer

Jag är otålig, rastlös och så förväntansfull!
Varför kan jag inte bara koppla av
?

Ni förstår nog vad det är för samtal. Ohh jag håller tummarna så de nästan går i bitar! Nu måste jag lugna ner mig. Det kommer om det kommer.. Jag tycker bara inte om att vänta. Det är bara så spännande och jag blir så exalterad, som ett litet barn på julafton bland alla sina julklappar.

Idag ska jag leka med mamma som kom hem från Stockholm igår kväll. En promenad, kaffe och långa samtal om allt och inget. Det blir myyyyyysigt:)

Puss!

2 kommentarer

Farmor

13 Apr 2011 14:00

Du har så söta fräknar fröken.Kram

Emilia

13 Apr 2011 17:17

amen nu blev jag nyfiken :) vad är det för samtal? :) så kan man ju inte bara skriva.. :) Underbara bilder förresten... Pusss

Kommentera

Publiceras ej