Många bollar i luften

0kommentarer

Vilken vecka. Inbrottet i måndags har satt min tillvaron upp och ner, precis i hand med all packning och stress inför utbildningen som tar sin börja imorgon. De kvitton som var sparade är samlade vilket känns skönt att ha färdigt. Kommer bli riktigt skönt att åka iväg en vecka, tänka på annat än försäkringar. Idag har jag inhandlat dom sista sakerna inför imorgon, så som sminkborste, ögofransböjare, deodorant.. osv. Sen har jag fått låna Sebastians Ipod så jag kan lyssna på musik:) Underbart! Tur att man har kära människor i sin omgivning.

Nu ska jag packa väskan så jag slipper pilla med det imorgon. Då vill jag bara äta en mysig frukost med mamma som fyller år v

Ni får ha en fin vecka hemma i svedala, håll ställningarna och så. Vi får se hur det blir med uppdatering från min sida, förhoppningsvis har någon med sig en data:)


Min gosiga onepiece har kommit:)

Kommentera

Publiceras ej