Love the skin you're in.

1kommentarer


En vecka kvar!
Om en vecka sticker jag till Frankrike på guide utbildningen tillsammans med ett femtiotal andra exalterade och spända personer. Tänk att tiden gått så snabbt. Jag har nog inte helt och hållet förstått att jag faktiskt åker iväg, och eventuellt ska arbeta utomlands i vinter som guide. Kan ni förstå det? Jag minns när jag var och hälsade på Niclas i Avoriaz under hans första säsong. Det var då som jag fick upp ögonen för skidåkning på ett helt annat sätt än tidigare. En passion och något jag brinner för, mer än bara skidåkning. Det var där jag bestämde mig för att göra samma grej:) Fast först blev det ju en tur till Västindien, lite annat klimat än planerat. Jag längtar ju lite tillbaka efter solen och stranden.. (Jag vet jag har skrivit det ett par gånger förut :) Men hade ni varit där, tro mig att ni också längtat tillbaka!) Nästa vecka är det dags att packa väskan lite annorlunda!!
Verbier

1 kommentarer

Malin

08 Oct 2010 17:54

Låter ju riktigt kul! Avis! KRAM

Kommentera

Publiceras ej