"Det är ju skillnad på lampor och lampor"

0kommentarer



Jag har inte varit helt klar i huvudet idag och många okloka saker har jag sagt. Markus och jag tog bussen ner till Kust innan idag för att käka frulle och tidigare hade mina lampor gått sönder ute på mitt rum och jag sa det till min pappa, bortskämd som jag är. Markus förstod inte varför jag inte kunde byta dom själv, och min förklaring var det att "men min pappa kan göra allt mycke bättre". Markus förstod fortfarande inte, "är han bättre på att byta lampor än dig, kan han göra det på något speciellt sätt eller?".. "Jo men asså det är ju skillnad på lampor och lampor". Nä ni kanske inte tycker detta var speciellt underhållande, men jag sprack nästan av skratt i denna diskussionen:) Och han tyckte det var väldigt roligt att dumförklara mig och min "blonda" sida. Oh!




Brunch på Kust

Ciao.

Kommentera

Publiceras ej