Tillbaka till min vardag

1kommentarer

Dagarna i lägenheten gick ju snabbt, påtok för snabbt! I tisdags kom Emilia hem och jag gjorde middag, tände ljus och hade gjort fint:) Och så tittade vi på tv efter, pratade och åt choklad. Gott!

Så igår tog jag mitt pick å pack för att dra mig tillbaka till Höllviken, kändes lite tråkigt, jag hade gärna bott där i en vecka till. En egen liten lägenhet. Men jag kommer nog ha lite krav när jag själv börjar leta, vilket man kanske inte ska ha allt förmycket. Jag är ju bokstavligen kär i Emilias och Niklas lya. Allt är så vitt och stilrent, lägenheten i sig är lagom stor, har ett skafferi, badkar, balkong.. you name it! Fast jag ska nog inte börja tänka på sånt nu, snart flyttar jag ihop med massa danskar i 5 månader och ska åka skidor, dricka massa öl (det ända dom pratar om:p) och då vara guide:) Den 7 december åker jag! Det bubblar nervositet i magen på mig av att tänka på allt.. Det är galet! I helgen blir där avskedsmiddag med några av mina fina vänner. Tänk så nära, om tre veckor är jag i snön!

Ikväll händer grejer så som 2 år jubileum för Samsøe&Samsøe butiken i Malmö. Annars går jag och lägger mig i sängen igen. Tjingeling!

1 kommentarer

jojjo

20 Nov 2010 00:38

tycker den första var riktigt fet:D

Kommentera

Publiceras ej