Tänk framåt!

0kommentarer

Ledig idag! Inte helt fel kan jag lova;) Det var välbehövt efter nattens dåliga sömn.. Regnet smällde på taket och jag drömde knäppa drömmar! Sen hade jag en sån konstig magkänsla som när man var liten, eller då man har något stort som ska hända! Som när jag skulle ha min första dag i högstadiet eller på natten innan jag fyllde 6 år eller som natten innan vi stack till Västindien (alltså när man är ganska exalterad över något).. På tal om Guadeloupe så har jag sparat alla bilderna på datan från facebook och min blogg, känns inte riktigt som samma sak som mina egna bilder.. Ni vet. Men nu är det bara att vara positiv! Jag har skrivit en lista på saker jag måste inhandla (jag åker ju om drygt en månad!!!) sånt som en laptop, mobil, skidhjälm, ryggskydd, lavinsändare (?), skor och annat gott:)

Nu ska jag ta ett långt bad, för vårt varmvatten fungerar igen!:D WOHO!


Le Désirade

Kommentera

Publiceras ej