Sex and the city

0kommentarer

All day long!

Jag börjar få lite smått med huvudvärk och ont i rumpan efter att ha spenderat fem timmar framför datorn. Sex and the city avsnitt efter avsnitt, skrållat igenom blue-tomato.com junkyard.se och tradera.com på jakt efter en skidjacka till säsongen som snart är här. Eftersom jag är den jag är, petig nått så in i, måste den  innehålla färgen lila och vit. Den måste ju matcha mina gula täckbyxor och mina lila:) Och jag har faktiskt hittat två som blivit favoriter. En från Billabong och ThirtyTwo.



Va tycks?

Annars händer där inte mycket mer för min del ikväll. Ett till avsnitt måske eller att jag lägger mig i soffan för ett försök till att se en film, vilket jag vet att jag inte kommer klara med mina ögon:) Mamma och pappa är på LadyGaga konserten och arbetar.. Önskar jag också varit där!!

Ha en fin fredagkväll!

Kommentera

Publiceras ej