Memories are of old age dreams

0kommentarer

Vilken full rulle helg. Jag har sår på mina höfter efter mina slimjeans ( woho! Äntligen fick jag på mig dom!) som jag drog på mig i fredags då det blev utgång i Köpenhamn med söta Malin. Vi var på en skateboardpark där det hölls en stor release fest för Double Up (en dansk skidfilm). Sjukt stort och massa människor, jag tappade såklart bort Malin och var själv med bara danskar. Ni förstår kanske att det blev sådär halvroligt för min del.. Igår var jag helt slut och badade/sov i badkaret, tittade på film med pappa och bara mös. Men efter att fått förfrågan om utgång så kastade jag mig in i duschen och hängde med till Trelleborg med Jacob:) Min första utgång där och det blev en riktigt kul kväll! Utgång på Kräm. Jag var ganska trött imorse och har mer eller mindre sovit hela dagen. Vaknade precis:)
Dags att se film. Later baby!

Kommentera

Publiceras ej