7 dagar!!

1kommentarer

Nu är det en vecka kvar! Ah!!! Känns riktigt spännande och det är inte förens nu som jag faktiskt kan säga att jag längtar. Min osäkerhet på om jag verkligen skulle åka är i stort sätt helt borta:) Och det känns fantastiskt!

Idag har jag och Johanna varit i stan tillsammans, kollat skidgrejer och lite julklappar. Jag har en del grejer kvar som sagt, men som jag ska spara att handla. Men något som jag absolut vill ha är ett par coola underbyxor. Vettifan vart bara. Peak har såklart de finaste och hade jag haft pengar så hade jag köpt upp hela butiken:) Fast så blir det ikke! Imorgon ska jag ut och spana lite mer, köpa klart julklapparna och köpa lite smågrejer till lägenheten såsom mixer, doftljus, en slags julgran och en toaster.

Snart kommer Johanna hit igen och vi ska se film, snacka skit, äta choklad och mysa:) Tjejigt värre! Jag kommer sakna dig så galet mycket. Önskar att du kunde komma ev vecka eller två och bara vara med mig.. v

Midsommar 2007:)

1 kommentarer

jojjo

04 Dec 2010 23:35

du är golli men den bilden är det inte;) poss

Kommentera

Publiceras ej