14 dagar.. nedräkningen kan börja!

0kommentarer

Idag börjar jag min nedräkning och ångesten stiger. Jag har inte alla saker, jag ska åka dit ensam då Anton ska komma senare, jag har huvudvärk hela tiden och allt kommer som små stenar kastandes mot mitt ansikte.. Aje:( Jag måste börja peppa mig själv, tagga till och säga, "Fan Mikki vilken grej! Detta kommet du klara galant och det kommer bli asroligt!!!".. Alla andra (utom min lilla Johanna:p) snackar ju om hur coolt jag kommer ha det  och hur ball det kommer att bli. Why do I not feel it?. På lördag vänder nog vinden då vi har vår Kick-Off och ska få träffa alla från utbildningen igen:) Ska bli jätteroligt! (Å äntligen kan jag prata danska på fyllan utan att folk ber mig att prata svenska:))

Nu ska jag ta mig en tupplur och sen upp till Formtoppen.

Hejsvej!

Kommentera

Publiceras ej