Ansvarsfulla ska vi vara

0kommentarer

Det var 40 års kalas inne i Malmö igår för Paula&Tintin:) Lekar, god mat, päron cider och fina människor! När det närmade sig 12slaget drog jag, Matilda, Tintin och Tord ner till Strandbaden där vi dansade, träffade människor, gamla vänner och klasskamrater och hade en superkul natt! Natten avslutades på en efterfest nere i Falsterbo i ett stort hus med en stoooooor ballkong! Jag var inte i säng förens klockan 6:)  Äre efterfest på eran ballkong? En av de roligaste kvällarna på länge! Frukost på Kust imorse eller kanske man ska säga frunch? Sen jobb på Biohuset!  Nu ligger jag nerbäddad i soffan och ser på Alfie. Jag älskar livet.

o så på dagen var jag och Tord inne i stan och jag inhandlade denna läckerbiten!

DAGMAR. Den invigdes till kvällen:)

Kommentera

Publiceras ej